امکان بهره برداری از 7 ایستگاه نو مترو در نیمه دوم سال جاری

به گزارش عینکی متفکر، مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در صورت تامین به موقع منابع اقتصادی، طی 6 ماهه دوم سال 1400 امکان بهره برداری از 7 ایستگاه تازه در خطوط 6 و 7 به همراه 9 کیلومتر راستا، یک پست برق و فاز نخست پایانه زیرزمینی اکباتان وجود خواهد داشت.

امکان بهره برداری از 7 ایستگاه نو مترو در نیمه دوم سال جاری

به گزارش گروه اجتماعی عینکی متفکر، نشست آنالیز پروژه ها و برنامه های پیش روی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در نیمه دوم امسال با حضور اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار گردید.

طی این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، معاون تازه حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل شرکت مترو تهران انجام شد، آخرین شرایط پیشرفت فعالیت های عمرانی مترو به بحث و آنالیز گذاشته شد و در ادامه، پروژه هایی که امکان افتتاح آنها تا خاتمه امسال وجود دارد، مطرح شده اند.

به گفته مدیرعامل شرکت مترو تهران، در صورت تامین به موقع منابع اقتصادی، طی 6 ماهه دوم سال 1400 امکان بهره برداری از 7 ایستگاه تازه در خطوط 6 و 7 به همراه 9 کیلومتر جهت، یک پست برق و بعلاوه فاز نخست خاتمهه زیرزمینی اکباتان وجود خواهد داشت.

تشریح برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک برای تامین هرچه سریعتر منابع اقتصادی مورد احتیاج پروژه های مترو و استفاده از ظرفیت های موجود برای تسریع طرح های نیمه تمام شبکه حمل و نقل ریلی زیرزمینی، از جمله مواردی بود که شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این نشست به آنها اشاره نمود.

در خاتمه این جلسه، کوشش برای تکمیل هرچه سریعتر ایستگاه های به جای مانده خطوط هفتگانه مترو، اولویت بندی برنامه های اجرایی و عملیاتی به همراه از سرگیری طرح های توسعه ای خطوط موجود در قالب انشعابات تازه، مورد تاکید رئیس و اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امکان بهره برداری از 7 ایستگاه نو مترو در نیمه دوم سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بهره برداری از 7 ایستگاه نو مترو در نیمه دوم سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید