انجمن شاعران مرده در رادیو ایران

به گزارش عینکی متفکر، برنامه تالار آیینه ویژه برنامه تخصصی کتاب رادیو ایران، قرار است در تازه ترین قسمت خود به معرفی کتاب انجمن شاعران مرده بپردازد.

انجمن شاعران مرده در رادیو ایران

به گزارش گروه فرهنگی عینکی متفکر، سعید مبشری تهیه کننده برنامه تالار آیینه گفت: امروز سه شنبه (سه اسفندماه)، کتاب انجمن شاعران مرده نوشته نانسی هوروویتز کلاین باوم در این برنامه معرفی می گردد.

وی ادامه داد: نانسی هوروویتز کلاین باوم، در ایران و دنیا با نام ان. اچ کلاین باوم شناخته می گردد.

مبشری اضافه نمود: داستان کتاب انجمن شاعران مرده از این قرار است که یک معلم ادبیات انگلیسی نوگرا به نام کیتینگ وارد دبیرستان بسیار قانونمند و خشک ولتون با مدیری متعصب می گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدرسه ولتون با قوانینی، چون سنت، افتخار، انضباط و سرافرازی اداره می گردد؛ اما کیتینگ مفاهیم تازه ای را مطرح می نماید که قوانین سنتی مدرسه را به چالش می کشد.

این رمان اشاره به خوانین دوران شاهنشاهی دارد که در روستا ها از مردم روستا باج می گرفتند. در آن دوران معتقد بودند که کوه و بیابان و…متعلّق به خوانین است و روستائیان باید به خوانین باج بدهند.

علاقه مندان می توانند برنامه تالار آیینه را به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت 22 از رادیو ایران بشنوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انجمن شاعران مرده در رادیو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن شاعران مرده در رادیو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید