به ازای زندگی در این شهرهای خارجی پول بگیرید!

به گزارش عینکی متفکر، اگر در پی یک تغییر اساسی در زندگی تان هستید و دوست دارید تا محل زندگی تان را عوض کنید، پس چرا زودتر دست به کار نمی شوید؟ البته که جابه جایی همواره پر از استرس و پرخرج است اما مکان های زیادی در جهان وجود دارند که دوست دارند این فرایند را برای شما آسان تر نمایند. پس اگر به میزان کافی پول ندارید اما تنتان برای زندگی در یکی از شهرهای اروپایی و یا آمریکایی می خارد، نگاهی به این لیست از خبرنگاران بیندازید:

به ازای زندگی در این شهرهای خارجی پول بگیرید!
  • آلاسکا (Alaska)

آیا زندگی در مکانی با زمستان های یخبندان و زمین های تهی از جمعیت را دوست دارید؟ پس هر چه زودتر به سمت آلاسکای زیبا حرکت کنید! به علت شرایطی که این شهر مانند دور دست بودن و شرایط آب و هوایی خاص دارد، مقامات آلاسکا بی صبرانه از مردم دعوت می نمایند تا در استان 49 آن ساکن شوند. شهروندان این شهر هر ساله تقریبا 2000 دلار از مقامات آلاسکا در ازای زندگی در این شهر دریافت می نمایند. آیا یک زوج حوان هستید و کودکی در راه دارید؟ پس حتما به آلاسکا بروید تا در ازای تولد او 2000 دلار بگیرید!

  • بالتیمور (Baltimore)

یکی از شهرهایی که به عنوان یک شهر جرم زده در جهان شناخته گردد، بالتیمور است که به عنوان هفتمین شهر خطرناک آمریکا هم شناخته شده است، بنابراین علت عدم علاقه زیاد مردم به زندگی در این شهر هم معین است. اما بالتیمور هم دوست دارد تا تغییر کند و این تغییر را به یاری شما انجام دهد! این شهر به هر کسی که یک خانه در آن بخرد، 5000 دلار پول می دهد. اگر 5000 دلار خیلی راضیتان نمی کند نگران نباشید چون این مبلغ می تواند 2 برابر گردد، کافیست یک خانه متروکه در این شهر خریداری کنید تا دولت به شما 10000 دلار بدهد!

  • نیو ریچلند در مینه سوتای آمریکا (New Richland)

اگر داشتن یک زمین آزاد همواره رویایتان بوده و دوست دارید تا در منطقه ای که بیشتر سال یخ زده است زندگی کنید، باید در پی شهری در استان مینه سوتای آمریکا باشید. اگر بتوانید در یک سال خانه ای در زمین های آن بسازید می توانید بصورت کاملا رایگان صاحب یک زمین شوید.

  • جزیره Pitcairn در اقیانوس آرام جنوبی

آرزوی قلبی تان زندگی در یکی از دوردست ترین جزایر جهانست؟ بهتر است به فکر جزیره Pitcairn باشید. این جزیره فقط 50 نفر جمعیت دارد اما مردم آن دوست دارند تا افراد بیشتری را به جزیره بهشتی شان بکشانند پس هر شخصی که برای زندگی به آنجا برود می تواند یک زمین کاملا رایگان دریافت کند. تا حالا افراد کمی به این جزیره رفته اند شاید به این علت که در جزیره Pitcairn فقط یک مغازه وجود دارد که آن هم تنها 3 روز در هفته باز است و اگر چیز اضافه تری بخواهید باید از نیوزیلند که حدود 3000 مایل با آن جا فاصله دارد، سفارش دهید، آن هم هر 3 ماه یکبار! از سال 2015، فقط یک نفر برای رفتن به این جزیره اقدام نموده است. پس اگر مسئله ای که در بالا گفته شد خیلی برایتان اهمیت ندارد و به جای آن در پی یک ساحل خوب و یک جای آرام هستید، زودتر اقدام کنید تا دومین نفری باشید که به آنجا رفته است!

منبع: grunge.com

منبع: الی گشت

به "به ازای زندگی در این شهرهای خارجی پول بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ازای زندگی در این شهرهای خارجی پول بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید