تصمیمات نهایی وزارت ارتباطات برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی

به گزارش عینکی متفکر، آذری جهرمی پس از انجام یک نظرسنجی، در یک رشته توییت به اعلام تصمیمات نهایی برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی پرداخت.

تصمیمات نهایی وزارت ارتباطات برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی

به گزارش عینکی متفکر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت رواج پیامک های مزاحم، عدم وجود راه حل موثر، ارزان و در دسترس برای تبلیغ مشاغل است. در مصوبه 270 کمیسیون تنظیم مقررات، راه حلی برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت کننده دیده شده است. این مصوبه بایستی توسط اپراتورها عملیاتی گردد. همچنین در هفته آتی در جلسه ای با فعالین بازاریابی دیجیتال راه حلهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به جای پیامک آنالیز و اجرایی خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی ادامه داد: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت گیرانه تری فعالیت خواهد نمود. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم کارت های غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار نهاده شد.

وی توضیح داد: فعلا سقف معینی برای ارسال روزانه معین شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول این که بالاتر از سقف، ارسال نگردد و یا این که با تعرفه بیشتری محاسبه گردد، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفته بعد نهایی خواهد شد.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم کارت از دستور کار خارج شد. کوشش خواهیم کرد با اجرایی نمودن این تصمیم ها، بر معضل پیامک های مزاحم فائق آییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصمیمات نهایی وزارت ارتباطات برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات نهایی وزارت ارتباطات برای حذف پیامک های مزاحم تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید