جواهری: بزرگان یاری نمایند تا سوءتفاهم قلعه نویی با بعضی داوران رفع گردد!

به گزارش عینکی متفکر، مدیرعامل گل گهر سیرجان گفت: کدورتی میان قلعه نویی و بعضی داوران ایجاد شده و امیدوارم همه بزرگان و مدیران فدراسیون در جلسه ای به این سوءتفاهمات سرانجام دهند.

جواهری: بزرگان یاری نمایند تا سوءتفاهم قلعه نویی با بعضی داوران رفع گردد!

به گزارش خبرنگار ورزشی عینکی متفکر، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان بعد از فزونی یک بر صفر این تیم مقابل سایپا در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر بعد از چند بازی که نتایج را واگذار می کردیم یا در کسب نتیجه پیروز نبودیم، امروز توانستیم بازی را ببریم. بابت این پیروزی بسیار شادمان هستم و به مردم خوب سیرجان و هوادارانمان تبریک می گویم.

وی در مورد موضع گیری داوران بعد از صحبت های امیر قلعه نویی مطرح نمود: اتفاقی در داخل خانواده فوتبال افتاده و این موضوع درون خانوادگی است. امیدوارم با توجه به اتفاقات و صحبت هایی که مطرح شده، بزرگان فوتبال و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با درایت عالی در جلسه ای با حضور پیشکسوتان فوتبال و جامعه عزیز داوری این سوءتفاهمات را رفع نمایند و دیگر از این کدورت ها نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان خاطر نشان کرد: باور کنید زندگی ارزش این دلخوری و کدورت ها را ندارد. همین جا درگذشت مهرداد میناوند اسطوره فوتبال ایران را تسلیت می گویم. این اتفاق نشان داد باید قدر همدیگر را بدانیم و در حال حاضر نیز داخل خانواده فوتبال اتفاقی افتاده و باید بزرگان یاری نمایند این کدورت و سوء تفاهم هر چه سریع تر رفع گردد.

جواهری در مورد اینکه در آستانه فصل جابجایی نیم فصل با بازیکنان این تیم صحبتی شده، گفت: اگر صحبتی شده غیراخلاقی است و بازیکنان باید به قراردادی که با باشگاه دارند پایبند است. تا به حال هیچ مکاتبه ای با ما انجام نشده است. با توجه به اینکه مرتضی تبریزی از استقلال جدا شده بود، حضور این بازیکنان از نیم فصل دوم در تیم ما قطعی است. هنوز سه بازی مهم تا انتها نیم فصل در پیش رو داریم و نمی خواهیم تا زمان انتها نیم فصل به این مسائل فکر کنیم.

وی ادامه داد: قطعاً به همه بازیکنان خود احتیاج داریم و همه آنها در حال زحمت کشیدن هستند و حتی امیدواریم در جابجایی نیم فصل مثل گذشته پیروز عمل کنیم. هر چند اعتقاد دارم در چند بازی گذشته به دلیل بدشانسی و عدم دقت در نتیجه گیری ناپیروز و در این موضوع از من مدیرعامل تا عوامل دیگر سهیم بودیم. امیدوارم با برد امروز مقابل سایپا به جدول بازگردیم و از این بعد نتایج خوبی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دوست دارم اعضای مجمع و بزرگان به شخص رای ندهند و به برنامه ها رای دهند. اساسنامه فدراسیون فوتبال در حال حاضر در یک فرایند بلند مدت تایید شده و این اتفاق خوب، مبارک و میمون پس از سال ها صورت گرفته است. امیدوارم همه عزیزانی که ثبت نام نموده اند برنامه های خود را در چند حوزه اصلی مالی، دیپلماسی و روابط بین الملل و فوتبال پایه ارائه دهند. دوستان رسانه ای و کارشناس نیز یاری بدهند تا اعضای مجمع از برنامه ها آگاه شوند و در نهایت فارغ از هر رنگ و بویی با یک انتخاب خوب به جهت خوب فوتبالی کشور یاری نمایند. تا الان برنامه ای دریافت ننموده ام و فکر می کنم بعد از تایید کاندیداها شاهد ارائه برنامه آنها باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینکی متفکر بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی عینکی متفکر بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جواهری: بزرگان یاری نمایند تا سوءتفاهم قلعه نویی با بعضی داوران رفع گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواهری: بزرگان یاری نمایند تا سوءتفاهم قلعه نویی با بعضی داوران رفع گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید