ناراضیتی پرسپولیسی ها از شرایط باشگاه، راه حل ویژه گل محمدی برای تقابل با الهلال

به گزارش عینکی متفکر، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیسی ها به شدت از شرایط موجود در باشگاه ناراحت به نظر می رسند.

ناراضیتی پرسپولیسی ها از شرایط باشگاه، راه حل ویژه گل محمدی برای تقابل با الهلال

به گزارش عینکی متفکر، نگاهی به اخبار چند هفته اخیر فوتبال ایران نشان می دهد به جز استعفای جعفر سمیعی، تمام اخبار پیرامون تغییر و تحولات در باشگاه استقلال بوده و انتخاب هایی که وزیر نو ورزش برای آبی پوشان مرکز داشته است. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر مسائل اقتصادی است. موضوعی که به شدت باعث ناراحتی باشگاه نشین ها و همین طور کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس شده است. آن ها معتقدند وزیر ورزش یا باید مثل استقلال دست به تغییر و تحول زده و مدیری را روی کار بیاورد که بتواند پول تزریق کند یا شرایطی را فراهم کند تا پرسپولیس در آستانه بازی بزرگش با الهلال از این شرایط اقتصادی رهایی پیدا کند.

از سوی دیگر وزیر ورزش که با تصمیم هیات مدیره باشگاه صدری را به اسم سرپرست انتخاب کرد، مدعی است تغییر و تحول در شرایط فعلی و پیش از بازی با الهلال ممکن است پرسپولیس را دچار مشکل کند و تغییرات را به بعد از بازی با الهلال موکول نموده است. این درحالی است که گل محمدی و شاگردانش و همین طور اعضای مستقر در باشگاه از این شرایط راضی نیستند و معتقدند بعید است پرسپولیس با توجه به مسائل عدیده اش تا زمان مورد نظر حمید سجادی تاب بیاورد. از این رو باید دید سجادی چه راهکاری را برای خروج پرسپولیس از این بحران انجام خواهد داد.

پرسپولیس روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به منظور آماده سازی بهتر خود برای بازی حساس با الهلال به مصاف تیم پیکان رفت. یحیی نفرات متفاوت و نوی را در این بازی به کار گرفت که گل زنی حامد پاکدل مهاجم نو سرخ ها در حضور ستاره های گل زن این تیم از اتفاقات جالب بازی بود. گل محمدی اجازه نداد عکسی از ترکیب ابتدایی این تیم گرفته گردد و تنها حضور چند بازیکن در ترکیب اصلی این تیم قابل حدس است. در یک اتفاق جالب در این بازی آل کثیر شماره 26 را به تن کرد و علیرضا ابراهیمی، مدافع نو این تیم هم با شماره 70 به میدان رفت. بعلاوه رضا اسدی هم که در آسیای سال جاری باید شماره 96 را بپوشد همچون دیگر بازی های تدارکاتی با شماره 8 که در فهرست آسیایی سال جاری به نام نوراللهی ثبت شده است بازی کرد.

مطابقت دادن این شماره ها با فهرست آسیایی پرسپولیس کار را برای الهلالی ها سخت خواهد نمود. بازیکنان نو اجازه ندارند شماره هایی که در مرحله گروهی به تن بازیکنان سابق این تیم بوده را بپوشند و به همین دلیل لباس های تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در آسیا متفاوت خواهد بود و همین موضوع می تواند حریف را فریب دهد. شماره 70 که روز گذشته ابراهیمی آن را به تن داشت به نام شهریار مغانلو در این فصل آسیاست و همین طور شماره 8 اسدی به نام احمد نور درج شده که او هم دیگر در این تیم حضور ندارد. پوشیدن شماره 26 به وسیله آل کثیر هم از اتفاقات جالب بازی دیروز بود.

گل محمدی در جریان بازیهای محبت آمیز هم آنطور که از شواهد معین است، بیشتر بازیکنان تیمش را به میدان فرستاده و به دقت آنها را زیر نظر گرفته تا آماده ترین 11 بازیکن را به زمین بفرستد و بعلاوه با اطلاع از نقاط ضعف، آنها را پوشش دهد. نکته مهم این است که خط دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان به خوبی پیروز شد ستاره های بزرگی چون بغداد بونجاح، عبدالرزاق حمدالله، معز علی و... را کنترل کند و باوجود جدایی چند بازیکن، کادرفنی پرسپولیس امیدوار است با رهبری سیدجلال حسینی ستاره های الهلال را هم از کار بیاندازد؛ همان مسئله ای که به زعم کادرفنی سرخپوشان، کلید راه غلبه بر نماینده عربستان محسوب می گردد.سرمربی پرسپولیس برای پیروزی در این بازی روی دوندگی بازیکنانش حساب ویژه ای باز نموده است. فصل گذشته و در راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با اتکا به آمادگی بدنی بازیکنان پیش رفت و در بسیاری از مواقع همین موضوع به عامل فزونی قرمزها تبدیل شد و یحیی دوباره انتظار دارد که تیمش به این شکل الهلال را مغلوب کند. در فاکتور دوندگی شاید بتوان وحید امیری را به اسم بازیکنی سرآمد معرفی کرد و حالا پرسپولیس 10 مهره در حد و مقدار های او احتیاج دارد.

نکته مثبت برای پرسپولیس این است که آنها در سالهای اخیر بازیهای خارج از خانه بسیاری را انجام داده و در سطح قاره آسیا به فزونی رسیده اند. از تیمی که در قطر السد را شکست داد و زمینه صعود به فینال آسیا را هم فراهم کرد، هنوز بازیکنانی در ترکیب پرسپولیس هستند و از تیمی که در امارات دو بار دروازه الشارجه را گگردد، گلسازش در ترکیب تیم یحیی حاضر است. بعلاوه بیشتر بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس در قطر (2020) و در هند و تاجیکستان (2021) پیروزی هایی بزرگ، مهم و در برخی موارد دور از انتظار را رقم زدند.

ژاردیم به خوبی می داند صدرنشینی در لیگ حرفه ای عربستان به هیچ اسم حاشیه امن مطلوبی را برای او فراهم نخواهد نمود. در فصول گذشته مربیان بسیاری بودند که باوجود پیروزیت در لیگ داخلی از الهلال کنار گذاشته شدند و حالا شکست مقابل پرسپولیس در خانه و ناکامی در صعود به مراحل نهایی لیگ قهرمانان، کاشف ام باپه را در پرتگاه قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ناراضیتی پرسپولیسی ها از شرایط باشگاه، راه حل ویژه گل محمدی برای تقابل با الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراضیتی پرسپولیسی ها از شرایط باشگاه، راه حل ویژه گل محمدی برای تقابل با الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید