دانشگاه رازی جزو چهار دانشگاه برتر در حوزه مهارت آموزی است خبرنگاران

به گزارش عینکی متفکر، سرپرست گروه آموزش های آزاد و مهارتی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: بر اساس اعلام وزارت عتف، دانشگاه رازی جزو چهار دانشگاه برتر در حوزه مهارت آموزی است.

دانشگاه رازی جزو چهار دانشگاه برتر در حوزه مهارت آموزی است خبرنگاران

جواد رستمی، سرپرست گروه آموزش های آزاد و مهارتی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه عینکی متفکر، گفت: بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه رازی جزو چهار دانشگاه برتر در حوزه مهارت آموزی است.

رستمی اضافه کرد: همکاری مراکز مختلف دانشگاه از جمله انجمن های علمی مراکز طرح تربیت 1000 برنامه نویس حرفه ای و آپا، دفتر مطالعات پدافند غیرعامل، گروه های آموزشی دانشکده فنی و مهندسی، دوره های نظام مهندسی ساختمان و مرکز آموزش های آزاد و مهارتی، از دلایل موفقیت دانشگاه رازی در حوزه مهارت آموزی بوده و از شاخص های این انتخاب می توان به برگزاری تعداد دوره های تخصصی، عمومی و دوره های برگزار شده با همکاری صنایع در مقطع کارشناسی اشاره نمود.

سرپرست گروه آموزش های آزاد و مهارتی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی از نظر برگزاری دوره های مهارت افزایی در رده چهار دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است. همچنین از نظر دوره های تخصصی (بعد از دانشگاه صنعتی شریف و گیلان) در رده سوم و از نظر مشارکت با صنعت در برگزاری دوره ها هم در رده سوم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: بر این اساس، دانشگاه رازی در منطقه رتبه اول و در کشور رتبه 4 را در رتبه بندی کشوری از نظر برگزاری دوره های مهارت افزایی کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه رازی جزو چهار دانشگاه برتر در حوزه مهارت آموزی است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه رازی جزو چهار دانشگاه برتر در حوزه مهارت آموزی است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید