مزایای هوشمندسازی سامانه 137، ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد

به گزارش عینکی متفکر، مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به هوشمندسازی سامانه 137 گفت: شهروندان می توانند معضلات شهری را از طریق ارسال عکس، فیلم و موقعیت مکانی به شهرداری گزارش کنند.

مزایای هوشمندسازی سامانه 137، ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد

به گزارش گروه اجتماعی عینکی متفکر، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری گفت: به منظور بازنگری استاندارد ها در حوزه شبکه و نرم افزار، برنامه تهران هوشمند در شهرداری مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: در همین استا به صورت مداوم از شهروندان نظرهایشان را جویا شده ایم و از اینکه عیب های ما را بیان کنند نترسیدیم و هراسی نداشتیم.

فرجود ادامه داد: هوشمندسازی سامانه 137 نیز انجام گرفته و تهرانی ها می توانند معضلات پایتخت را به صورت عکس، فیلم یا ارسال موقعیت مکانی برای شهرداری گزارش کنند تا مسئولان مربوطه در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه تغییر فرهنگ و تحول درون شهرداری بسیار مورد توجه قرار گرفته و سعی کرده ایم با هوشمندسازی این اقدام را انجام دهیم، گفت: در مراسم نهایی جشنواره وب و موبایل در بخش سازمان های دولتی از دید مردم و کارشناسان، سامانه تهران من رتبه اول را کسب کرد که این مسئله مؤید آن بوده که این سامانه کلیدی مورد توجه شهروندان بوده است.

وی گفت: سامانه مدیریت الکترونیک شهرداری تهران از زیرساخت های شهرداری محسوب می شود و اقدامات مؤثری در این راستا اجرا شده و شهرداری تهران شهامت استفاده از فناوری نوین را البته ریسک هم دارد پذیرفته و ممکن است در این راستا با چالش هایی هم همراه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مزایای هوشمندسازی سامانه 137، ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای هوشمندسازی سامانه 137، ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید