مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود

به گزارش عینکی متفکر، خبرنگاران/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل ایمنی تردد سواره و پیاده در محدوده کمربندی شیراز، تاکید کرد که رفع این مسائل بدون بهره گیری از توان بخش خصوصی، امکان پذیر نیست.

مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود

ابراهیم عزیزی پنج شنبه 4 آذرماه در نشست مشترک مجمع کنندگان و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که با هدف تشکیل یک کمیته مشترک میان این دو نهاد برگزار شد، گفت: ساختار این جلسات نیاز به یک چهارچوب اصولی برای رسیدن به یک ساز و کار مشترک دارد.

او اضافه نمود: برای عملیاتی کردن پروژه های مهم و زیربنایی شهر شیراز نقش شورا و شهرداری در این راستا نقش مهمی است و انتظار می رود این دو نهاد مهم نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

کننده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با بودجه و اعتبارات دولتی امکان محقق شدن همه خواسته های مردم نیست و این واقعیت را باید پذیرفت لذا باید به سمت منابع نو درآمدی رفت.

عزیزی به همین علت اضافه نمود: از 845هزار میلیارد تومان بودجه سال 1400 کل کشور، 600هزار میلیارد تومان آن حقوق کارمندان است و این در حالی است که دولت نیز 400هزار میلیارد تومان کسری اعلام کرده است لذا با این شرایط نباید از دولت انتظار داشت که بتواند همه منابع مورد نیاز را تامین کند.

او با اشاره به نیاز اعتباری برای اجرای طرح های عمرانی و محدودیت های بودجه ای، بیان نمود: تنها پروژه انتقال آب از خلیج فارس 40هزار میلیارد تومان هزینه می خواهد در صورتی که بودجه کل فارس 8هزار میلیارد تومان در سال 1400 است و اگر منابع در آمدی برای این پروژه تعریف نمی کردیم، به هیچ عنوان امکان انجام آن نبود.

کننده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسیدن به یک چهارچوب درست در این جلسات مشترک، بهره گیری از بخش خصوصی و برخورد واقع گرایانه با موضوعات می تواند ما را به مقصود اصلی که پیشرفت شهر شیراز است، برساند.

عزیزی گفت: برای به پایان رساندن این پروژه ها و پروژه های مشابه همکاری و هماهنگی مجموعه شورا و شهرداری و مجمع کنندگان می تواند راهگشا باشد به شرط آنکه این کمیته مشترک دارای یک ساختار اصولی و عملیاتی باشد

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید