منچسترسیتی و لیورپول به دنبال جذب آلابا، علاقه زیدان به جذب لائوتارو مارتینز، تلاش منچستریونایتد برای انتقال دمبله

به گزارش عینکی متفکر، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال جذب بازکنان مورد نظر خود هستند.

منچسترسیتی و لیورپول به دنبال جذب آلابا، علاقه زیدان به جذب لائوتارو مارتینز، تلاش منچستریونایتد برای انتقال دمبله

به گزارش عینکی متفکر، هنوز فرایند تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز انجام نشده است و احتمال زیادی مبنی بر انتقال او به لالیگا وجود دارد. در تابستان گذشته، بارسلونا برای جذب لائوتارو به شدت تلاش کرد، اما اینتر مدعی شد تنها در صورت پرداخت بند 111 میلیون یورویی از سوی بارسلونا اجازه خروج این بازیکن را می دهد، در نهایت این اتفاق رخ نداد. با توجه به اینکه زیدان به دنبال جانشین طولانی مدت کریم بنزما است، مدیران رئال مادرید با ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند ارتباط برقرار کرده و برای خرید او وارد عمل شدهاند.

با این حال منابع ایتالیایی می گویند زیدان بازیکنی مانند لائوتارو مارتینز را به ارلینگ هالند ترجیح داده و مطمئن است این مهاجم آرژانتینی برای سیستم بازی رئال مادرید مناسب تر است. قرارداد فعلی لائوتارو بند خرید ندارد و به همین دلیل رئال مادرید راحت تر می تواند در تابستان سال 2021 لائوتارو را جذب کند.

لائوتارو مارتینز چند روز قبل در جریان شکست اینتر در خانه رئال مادرید عملکرد خوبی ارائه داد و پیروز شد یکی از گل های تیمش را وارد دروازه تیبو کورتوا کند. البته با توجه به رابطه خوب لائوتارو مارتینز با لیونل مسی و هموطن بودن آنها، به نظر می رسد بارسلونا از شانس بیستری برای خرید این ستاره 22 ساله برخوردار است. البته اینتر امیدوار به تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز است و مذاکرات در این راستا را نیز شروع کرده است.

- باشگاه های زیادی به جذب مدافع اتریشی باواریایی ها علاقه دارند. داوید آلابا، مدافع 28 ساله و اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال آینده با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد به سایر تیم ها بپیوندد. به نقل از اسکای آلمان، علی رغم بحث و جدل هایی که طی هفته های اخیر به صورت عمومی بر سر تمدید قرارداد داوید آلابا صورت گرفت، این مدافع اتریشی قصد دارد تا پایان فصل جاری در بایرن مونیخ بماند. آلابا به دنبال جدایی از بایرن مونیخ در ژانویه نیست و اکنون به طور کامل روی عملکرد خود در این باشگاه تمرکز کرده است. لیورپول و منچسترسیتی به جذب این مدافع 28 ساله علاقه دارند و سیتیزن ها در تابستان گذشته امیدوار بودند که بتوانند آلابا را به عنوان بخشی از معاله انتقال سانه به بایرن مونیخ، به خدمت بگیرند. باشگاه های اینتر، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز به جذب آلابا علاقه مند هستند.

- عثمان دمبله در جابجایی تابستانی تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و حتی در مقطعی گفته شد که توافقات ابتدایی برای انتقال این وینگر فرانسوی به اولدترافورد اجرا شده است اما نهایتاً به نظر می رسد که مخالفت خود این بازیکن باعث شد که او در بارسا ماندگار شود. از طرفی باشگاه منچستر یونایتد در جابجایی تابستانی هرگز انتظارات هواداران خود را برآورده نکرد و به نظر می رسد که همین موضوع نیز باعث شده که این تیم تا به اینجای فصل نتایج بسیار دور از انتظاری را کسب کند و در رتبه عجیب و غریب پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

هم چنین به نظر می رسد که شیاطین سرخ در پنجره های جابجایی بعدی بسیار فعال عمل خواهند کرد. در همین رابطه منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو مدعی شده که منچستر یونایتد بعد از شروع بد در فصل جدید قصد دارد در جابجایی زمستانی تیم خود را تقویت کند و در این راستا آنها تمام تلاش خود را برای به خدمت دریافت عثمان دمبله از بارسلونا انجام خواهند داد. بر اساس این گزارش منچستر یونایتد قصد دارد ابتدا در زمستان به شکل قرضی دمبله را به خدمت بگیرد و سپس چند ماه بعد در تابستان قرار داد او را دائمی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "منچسترسیتی و لیورپول به دنبال جذب آلابا، علاقه زیدان به جذب لائوتارو مارتینز، تلاش منچستریونایتد برای انتقال دمبله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی و لیورپول به دنبال جذب آلابا، علاقه زیدان به جذب لائوتارو مارتینز، تلاش منچستریونایتد برای انتقال دمبله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید