معرفی محبوب ترین تیم های فوتبال ایتالیا

به گزارش عینکی متفکر، طبق یک تحقیق محبوب ترین و سرشناس ترین تیم های فوتبال باشگاه ایتالیایی در داخل و خارج از این کشور معین شدند.

معرفی محبوب ترین تیم های فوتبال ایتالیا

به گزارش عینکی متفکر، نتایج یک مطالعه تحقیقاتی نشان می دهد که باشگاه میلان سرشناس ترین برند فوتبال ایتالیا در خارج از این کشور به خصوص در آمریکا و چین است.

طبق آمارهای ارائه شده از سوی موسسه YouGov که برای مشخص میزان سرشناسی و محبوبیت تیم ها شش فاکتور از جمله گرایش طرفداران، تاریخچه و سابقه افتخارات، کیفیت فوتبال و موفقیت را در نظر گرفته، میلان سرشناس ترین تیم فوتبال ایتالیایی در خارج از این کشور شناخته شده است. شاخص محبوبیت این تیم در آمریکا از 1.9 در سال گذشته به 6.1 در امسال افزایش پیدا نموده که دلیل آن موفقیت های چشمگیرش در فصل جاری بوده است. میلان در رده بندی سرشناس ترین تیم های فوتبال در آمریکا صندلی هشتم را پس از تیم های منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و بایرن مونیخ دارد.

روسونری در چین صندلی بهتری دارد. میلان با شاخص محبوبیت 14.9 تنها پس از تیم های رئال مادرید و بارسلونا در صندلی سوم است.

شرایط میلان در ایتالیا هم جهش قابل توجهی داشته به طوری شاخص محبوبیت و سرشناسی این باشگاه از 7.3 در سال گذشته به 22.5 در امسال افزایش داشته و این تیم را تنها پس از یوونتوس در صندلی دوم قرار داده است. این در حالی است که این شاخص در خصوص یوونتوس از 33.8 در سال گذشته به 30.4 در امسال کاهش پیدا نموده است. اینتر، صدرنشین حال حاضر جدول رده بندی سری A با شاخص محبوبیت 18.1 پس از یوونتوس و میلان در صندلی سوم محبوب ترین تیم ها در داخل کشور ایتالیا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معرفی محبوب ترین تیم های فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محبوب ترین تیم های فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید