هکتور کوپر: هدف ازبکستان شکست ژاپن است، جام ملت های آسیا در سطح بالاتری از آفریقا قرار گرفته است

به گزارش عینکی متفکر، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان هدف تیمش در بازی پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا را شکست ژاپن مطرح کرد.

هکتور کوپر: هدف ازبکستان شکست ژاپن است، جام ملت های آسیا در سطح بالاتری از آفریقا قرار گرفته است

به گزارش عینکی متفکر، تیم های ملی ژاپن و ازبکستان از ساعت 17 فردا (پنجشنبه - 27 دی) در بازی پایانی گروه E جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند. این دو تیم شش امتیازی صعود خود را به مرحله بعدی این رقابت ها قطعی نموده اند.

هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی برابر ژاپن گفت: فردا برابر یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا بازی می کنیم، اما ازبکستان پس از صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا خیلی روی این بازی تمرکز نخواهد کرد. به بعضی از بازیکنان استراحت می دهم تا دچار آسیب های احتمالی نشوند. البته هدف ازبکستان شکست دادن ژاپن است تا صندلی نخست جدول رده بندی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان اضافه کرد: ازبکستان فردا فقط برای پیروزی بازی می نماید، اما پس از 180 دقیقه بازی برابر تیم های ملی عمان و ترکمنستان باید بیشتر مراقب بازیکنان اصلی برای بازی های آینده باشیم. در جام ملت های آفریقا همراه تیم ملی فوتبال مصر شاهد خستگی بازیکنان بودم، اما این بار در جام ملت های آسیا می خواهم تغییراتی در ترکیب تیمم ایجاد کنم. 23 بازیکن در تیم ملی ازبکستان آماده این نبرد هستند.

هکتور کوپر با بیان اینکه از نظر سطح فنی جام ملت های آسیا بالاتر از آفریقاست، توضیح داد: در بازی فردا بدون توجه به تغییرات ترکیب اصلی، هدف ازبکستان شکست دادن ژاپن است. 23 بازیکن در تیم ملی ازبکستان آماده این نبرد هستند. حریف آینده ما شاید استرالیا و یا تیم دیگری باشد. اگر می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم باید هر حریفی را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هکتور کوپر: هدف ازبکستان شکست ژاپن است، جام ملت های آسیا در سطح بالاتری از آفریقا قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکتور کوپر: هدف ازبکستان شکست ژاپن است، جام ملت های آسیا در سطح بالاتری از آفریقا قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید