چالش های بازیگر سریال نوروزی

به گزارش عینکی متفکر، یلدا قشقایی که در سریال بر سر دوراهی نقش مادر مهراوه شریفی نیا را ایفا می کند، درباره نقش خود در این سریال گفت: این نقش را دوست داشتم؛ چرا که برایم چالش بود آن هم چالش 10 سال بعد؛ دوست داشتم بدانم از پس آن برمی آیم یا نه.

چالش های بازیگر سریال نوروزی

یلدا قشقایی بازیگر سریال نوروزی شبکه دو در گفت وگویی با عینکی متفکر درباره ویژگی های نقش خود در این سریال، پس از بازی در چندین کار طنز توضیحاتی را بیان کرد.

وی ادامه داد: رابطه اکرم در این سریال با کاراکتری که مهراوه شریفی نیا نقش آن را بازی می کند، از جنس مادر و دخترهایی است که خیلی نزدیک به هم هستند و بیشتر شبیه خواهر هستیم تا مادر و دختر.

او که پیش از آغاز پخش سریال با عینکی متفکر گفت وگو می کرد، در پاسخ به پرسشی درباره تأثیرگذاری نقش خود در این سریال اظهار کرد: خاتمه این کاراکتر را دقیق نمی دانم؛ چرا که نه خاتمه داستان را می دانم و نه فیلمنامه کامل به دستم رسیده اما به هر حال کاراکتر اکرم، ارتباط تنگاتنگی با اعضای خانواده دارد و به نوعی می توان گفت، معادلات فامیلی را حل می کند. مناسباتی که باعث می گردد خیلی از اتفاقاتی که باید بیفتد، نیفتد؛ چرا که بیش از حد به روابط خانوادگی معتقد است. از بزرگ تری و کوچک تری گرفته تا مناسباتی که جوانان امروز ما خیلی به آن اهمیت نمی دهند.

قشقایی در ادامه درباره کاراکتر نقش خود گفت: اکرم در روابط سنتی مهره ای است؛ بنابراین تأثیر خودش را دارد. او شخصیتی است که در جوانی اش همسرش را از دست داده است. همه زندگی اش را برای دخترش گذاشته است و زیر سایه خانواده همسرش بزرگ شده است. زیر سایه مراقبت ها و رسیدگی های برادر شوهر که خودش را مدیون آن ها می داند. رعایت بزرگ تر کوچک تری و مناسبات احترام بین دو خانواده را حفظ می کند و نمی خواهد حرمت ها را بشکند.

وی درباره حضور قبلی خود در تلویزیون که به سریال نوروزی شبکه دو و سال 86 برمی گردد، یادآور شد: بایرام یک سریال کمدی در شبکه دو بود که بازیگر مقابل من آقای امیر جعفری بودند. نقشم در سریال بر سر دوراهی در تضاد کامل با آن نقش است. در آن سریال نقش فروغ، یک زن پرافاده و متوهم و خودنما را ایفا می کردم اما در این سریال این کاراکتر درگیر و دار خودش است؛ چرا که در محیط خانوادگی و مناسباتی که دارد کاملاً متفاوت است.

او با بیان اینکه سن کاراکتری که در بر سر دوراهی بازی می کند، بیشتر از سن واقعی خودش است، گفت: امیدوارم از پس این کاراکتر بربیایم؛ چرا که به لحاظ سنی و شرایط فیزیکی بسیار با من متفاوت است.

این بازیگر درباره حضور کمرنگش در تلویزیون نیز اظهار کرد: به هر حال باید پیشنهادی به بازیگر بگردد تا او هم دیده گردد. بازیگر خود به خود نمی تواند به تلویزیون برود. اما به طور کلی نسبت به دهه 80 که بازیگر پرکاری بودم، حالا پیشنهادات خیلی کمتر شده است.

قشقایی در خاتمه گفت: سریال بر سر دو راهی یک کار در ژانر متفاوت است و کمدی نیست. ملودرامی که کشش خودش را دارد؛ به ویژه اینکه تمرکز آن بر روی روابطی است که طبق سنت، مناسبات را نگه می دارد و حفظ می کند. به ویژه امروزه که عید دیدنی ها مجازی شده است. این روزها پرداختن به چنین سوژه ای که آدم ها به این میزان به هم وفادار باشند، خیلی جذابیت دارد. چیزی که برای خیلی از آدم ها رنگ و رو رفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چالش های بازیگر سریال نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های بازیگر سریال نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید