گزینه تازه و عجیب منچستریونایتد!

به گزارش عینکی متفکر، شیاطین سرخ در این فصل روز های پرفراز و نشیب زیادی را تجربه کردند. آن ها در ابتدا آغاز بسیار خوبی زیر نظر اوله گونر سولشر داشتند، اما رفته رفته اسیر بحران و حواشی شدند و این بحران در زمان باخت های تحقیر آمیز مقابل واتفورد، منچسترسیتی و لیورپول بسیار قوت گرفت تا خشم طرفداران شیاطین سرخ را برانگیزد و سرمربی نروژی شغلش را از دست بدهد. بعد از سولشر، نام های زیادی برای جانشینی او به گوش می رسید، اما به یک باره، رالف رانگنیک آلمانی به صورت موقت تا انتها فصل سرمربی من یونایتد شد تا سران این باشگاه زمان کافی برای انتخاب یک سرمربی مناسب با اهداف باشگاه را داشته باشند. اوضاع زیر نظر رانگنیک نیز تفاوت چندانی نکرده و فعلا یونایتدی ها با 47 امتیاز در جایگاه چهارم هستند، اما تیم های رده پائین تر چند بازی عقب افتاده دارند که در صورت نتیجه گرفتن، ممکن است آن ها تا رده ششم پائین بروند.

گزینه تازه و عجیب منچستریونایتد!

به نقل از مارکا، در حالی که بسیاری از رسانه ها مدعی هستند که از بین لوئیز انریکه، اریک تن هاگ و مائوریسیو پوچتینو، یکی به عنوان سرمربی نو انتخاب می گردد، اما حالا آنچلوتی نیز نامش در فهرست است. این سرمربی ایتالیایی در این فصل رئال مادرید را متحول نموده و فعلا صدرنشین لالیگاست.

رسانه های بریتانیایی ادعا می نمایند که دوستی نزدیک او با الکس فرگوسن و رونالدو ممکن است او را به الدترافورد ببرد و البته گفته می گردد که او در صورت ناکامی در این فصل، نیمکت لوس بلانکوس را نیز از دست خواهد داد.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "گزینه تازه و عجیب منچستریونایتد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه تازه و عجیب منچستریونایتد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید