اخبار مجلس

اشتغال جوانان به عنوان اولویت در لایحه بودجه 1401 مورد توجه قرار گرفته است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: حذف یارانه سه دهک بالای جامعه و توجه به اشتغال جوانان از جمله نکات مثبتی است که در لایحه بودجه سال 1401 مورد توجه قرار گرفته است.

7 بهمن 1400

مصارف نو برای زاینده رود بدون تأمین منابع ، مطالبه کشاورزان: اجرای مصوبه 9 ماده ای شورای عالی آب

وزیر نیرو در جمع کشاورزان معترض اصفهانی حضور یافت تا برای احتیاج آنان به آب فکری کند؛ درحالی که مطالبه اصلی کشاورزان اجرای مصوبه 9 ماده شورای عالی آب است.

7 دی 1400

نظام مراقبت عفونت های بیمارستانی4

1. ریاست کمیته کنترل عفونت بیمارستانی دانشگاه به عهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی می باشد. جلسات آن سه ماه یکبار تشکیل می گردد اما در صورت لزوم، تشکیل جلسه کمیته به درخواست رئیس یا دو نفر از اعضاء کمیته در هر زمان امکان پذیر است ؛...

15 مهر 1400

دومین اجلاس کنسرسیوم های پتروشیمی اکو 30 و 31 شهریور برگزار می گردد

پیرو مصوبات سی ویکمین نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو، مقرر شد دومین اجلاس بخش های دولتی و خصوصی انرژی/ شرکت و کنسرسیوم های پتروشیمی اکو (مجازی) به میزبانی ایران برگزار گردد.

1 شهریور 1400

خبرنگاران لغو سفر رئیس مجلس پاکستان به افغانستان قبل از ورود به کابل

اسلام آباد - خبرنگاران - سفر رئیس مجلس ملی پاکستان به افغانستان تنها لحظاتی قبل از فرود هواپیمای حامل هیات آن کشور در کابل به دلیل نگرانی های امنیتی لغو شد.

5 اردیبهشت 1400

کیفرخواست نماینده مجلس به زودی صادر می گردد

تهران (پانا) - رئیس پلیس هدایت و رانندگی ناجا درباره شکایت نماینده مجلس از سرباز پلیس راهور توضیحاتی داد.

3 اردیبهشت 1400

فقط خورد و خوراک کارگران 6 میلیون و 895 هزار تومان!

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه رقم 6 میلیون و 895 هزار تومانی که به عنوان هزینه ماهانه معیشت کارگران اعلام شده غیر از هزینه های مسکن و اجاره بها و درمان است و تنها بخش خوراکی ها را شامل می گردد، از نمایندگان مجلس خواست تا ارز 4200 تومانی...

27 فروردین 1400

کلانشهرها از آستانه تحمل طبیعت عبور نموده اند

تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در کلانشهرها از آستانه تحمل طبیعت عبور نموده ایم، تاکید نمود برای پیشبرد شهرهای پاک در کل کشور نیازمند 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط دولت طی پنج سال هستیم....

8 فروردین 1400

مخالفت فرمانداری با اجرای طرح زیست شبانه در شرایط کنونی

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه زیست شبانه در تهران با وجود کرونا معنا ندارد بررسی این طرح را نیز منوط به اتمام شرایط کرونایی در تهران دانست.

9 اسفند 1399

مالیات بر حقوق ها در سال آینده چقدر است؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه این کمیسیون درباره مالیات بر حقوق ها در سال 1400 را تشریح کرد.

1 اسفند 1399

نیکزاد : فولاد فراوری داخل به قیمت جهانی به فروش می رسد

تهران (پانا) - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراوری 30 میلیون تن فولاد در کشور می گوید در حالیکه مصرف کشور 15 میلیون تن است و همه مواد مورد احتیاج فراوری فولاد، داخلی است، اما این میزان فراوری به قیمت جهانی به فروش می رسد.

24 بهمن 1399

اما و اگرهای انتشار دیتابیس بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگاران، به تازگی امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در توئیتی از شروع به کار سرویسی مبتنی بر دولت الکترونیک با همکاری وزارت بهداشت خبر داده که مطابق با آن مبتلایان کرونا امکان استفاده از اتوبوس بین شهری، تاکسی های اینترنتی، قطار و هواپیما و...

17 آذر 1399

فراوری و صادرات مسئله اول کشور است

رئیس اتاق قم گفت: دستورالعمل جدید بانک مرکزی در مورد نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات نشان می دهد مصوبات رسمی و عملکرد غیررسمی متولیان بخش صادرات اعم از بانک و تصمیم گیران دیگر بخش های دولتی موجب بروز مشکلاتی برای فعالان حوزه صادرات و واردات شده درحالی...

23 آبان 1399

تخصیص 25 درصد مالیات بر ارزش افزوده قبوض برق به توسعه انرژی های تجدیدپذیر

مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو از تصویب 25 درصد مالیات بر ارزش افزوده قبوض دوره ای برق، به سازمان ساتبا جهت خرید تضمینی برق تجدیدپذیر و پاک غیردولتی با اولویت مناطق محروم و روستاها خبر داد.

30 خرداد 1399

خیز بلند آبخیزداری در قاین

خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قاین گفت: 12 سازه آبخیزداری در شهرستان قاین با تخشیش اعتبارات از صندوق توسعه ملی که از ابتدای مهرماه امسال عملیات اجرایی آن شروع شده تا انتها بهمن ماه جاری به بهره برداری می رسد.

22 اسفند 1398

آلودگی هوای استان البرز به مرز هشدار می رسد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: طی هفته آینده، آلودگی هوای استان به مرز هشدار می رسد.

17 بهمن 1398

انتقاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه از ضعف دولت در زنده کردن درآمد های مالیاتی

جعفرزاده گفت: آنالیز ها نشان می دهد انحراف قابل توجه در حوزه های درآمد های مالیاتی و سهم نفت در بودجه نسبت به برنامه ششم توسعه وجود دارد.

15 بهمن 1398

1451 میلیارد وزارت ورزش در سال 99 کجا خرج می گردد؟

بودجه جاری و عمرانی وزارت ورزش و جوانان در لایحه بودجه سال 99 معادل یک هزار و 451 میلیارد و 667 میلیون تومان برآورد شده است که باید در 11 بخش هزینه گردد.

5 بهمن 1398

افزایش 21 درصدی بودجه وزارت صنعت

بر اساس لایحه بودجه 1399 بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برای سال آینده 2738 میلیارد و 677 میلیون تومان پیش بینی شده که نسبت به بودجه 2258 میلیارد و 598 میلیون تومانی این وزارت خانه در قانون بودجه امسال 21.2 درصد افزایش داشته است.

4 بهمن 1398

جانسون و ترامپ در نیویورک دیدار کردند

ایرنا نوشت: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یکدیگر دیدار کردند.

9 آبان 1398
تعداد: (30)