استقبال از قهرمانان مسابقات جام شرکت های دنیا در کرمان

به گزارش عینکی متفکر، مراسم استقبال از تیم مس سرچشمه که عنوان قهرمانی جام شرکت های دنیا را کسب نموده بود، صبح امروز با حضور مسئولان استان در فرودگاه کرمان انجام شد.

استقبال از قهرمانان مسابقات جام شرکت های دنیا در کرمان

مسلم عباس آبادی سرمربی تیم فوتبال 5 نفره مس سرچشمه در حاشیه استقبال از اعضای این تیم در فرودگاه کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های عینکی متفکر از کرمان، گفت: مسابقات فوتبال جام شرکت های دنیا (fifco) با حضور 16 تیم از سراسر دنیا به میزبانی امارات متحده عربی برگزار گردید.

او اضافه نمود: تیم فوتبال 5 نفره مس سرچشمه به عنوان نماینده کارگران ایران در این مسابقات حضور یافت.

عباس آبادی توضیح داد: در این رقابت ها تیم مس سرچشمه توانست با نتیجه 6 بر صفر از سد بنگلادش بگذرند و به جمع چهار تیم برتر و مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود نمایند.

او بیان نمود: در مرحله نیمه نهایی رقابت ها این تیم توانست با نتیجه 2 بر 1 مقابل ایرلند به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند و در آخر با شکست 3 بر صفر تیم عربستان بر سکوی قهرمانی این دروه از مسابقات ابستاد.

عباس آبادی سطح مسابقات را بالا مطرح نمود و گفت: در این مسابقات تیم های قدرتمندی حضور داشتند که خوشبختانه تیم مس سرچشمه با کوشش خود توانست حریفان مقتدر خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی رقابت ها دست یابد.

او به برنامه های پیش روی تیم اشاره نمود و اضافه نمود: بعد از اینکه تیم تجدید قوا کند، برای مسابقاتی که اسفندماه در استان هرمزگان به میزبانی بندر عباس برگزار خواهد شد آماده می گردد.

تیم فوتبال 5 نفره تیم مس سرچشمه صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان نهاده شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقبال از قهرمانان مسابقات جام شرکت های دنیا در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از قهرمانان مسابقات جام شرکت های دنیا در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید