تکذیب عایدی ماهانه 150 میلیاردی آموزش و پرورش از شبکه شاد

به گزارش عینکی متفکر، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش عایدیی از شبکه شاد ندارد؛ بعضی اظهارات منتسب به وی مبنی بر کسب عایدی ماهانه 150 میلیاردی این وزارتخانه از شبکه شاد را رد کرد و آن را صحیح ندانست.

تکذیب عایدی ماهانه 150 میلیاردی آموزش و پرورش از شبکه شاد

به گزارش ایسنا، محمود حبیبی، با اشاره به برگزاری نشست مشترکی با وزیر ارتباطات در روز گذشته اظهار کرد: جلسه خوبی برگزار گردید و خروجی های خوبی داشت. وزیر ارتباطات قول همکاری خوبی به ما داد.

وی اضافه کرد: مقرر شد در حوزه شبکه شاد و کاهش مسائل آن و بعلاوه سایر خدمات آموزشی که وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی ارائه می دهد به ما یاری نمایند که کلیات آن با حضور نمایندگان دوطرف در قالب یک کارگروه تعیین خواهد شد. بعلاوه مقرر شد تفاهم نامه مجددی با وزارت ارتباطات منعقد و اجرا گردد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره احتمال افزایش پهنای باند مورد استفاده در شبکه شاد هم گفت: پهنای باند خوبی برای شاد درنظر گرفته شده و شاد محدودیت پهنای باند ندارد.

حبیبی ادامه داد: ممکن است سرعت در بعضی زمان ها و منطقه ها به دلیل کاربران زیاد، کند باشد که در حال کار بر روی زیرساخت های نرم افزاری هستیم. مباحث تکنولوژیک است و چندان به پهنای باند مرتبط نیست. بعلاوه قرار بر این است در ادامه کار به این سمت حرکت کنیم که چندین قطب هاستینگ در سطح کشور راه اندازی گردد تا تنها زیرساخت در تهران نباشد که قول همکاری از سوی وزارت ارتباطات داده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اظهارنظر هایی منتسب به وی پیرامون عایدی ماهانه 150 میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش از شبکه شاد در فضای مجازی دست به دست می گردد، آیا چنین عایدیزایی برای وزارت آموزش و پرورش از این محل به وجود آمده است؟ گفت: خیر، وزارت آموزش و پرورش عایدیی از شبکه شاد ندارد و آن را تایید نمی کنم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش قبلا هم چنین عایدیی نداشته است اظهار کرد: از زمانی که شاد راه اندازی شده، هیچ گونه عایدیی از این محل عاید این وزاتخانه نشده و برنامه اش هم عایدیزایی از این محل نبوده است.

حبیبی ادامه داد: قطعا یک سوءبرداشت رسانه ای انجام شده است. زمانی بحث رایگان شدن یک سوم اینترنت برای شبکه شاد مطرح بود شاید این شائبه همان زمان مطرح شده باشد؛ با این حال آموزش و پرورش هیچ گاه از محل اینترنت مصرفی شاد عایدیی نداشته و حتی اپراتور ها هم به جهت رایگان بودن آن عایدیی از شاد ندارند.

منبع: فرارو

به "تکذیب عایدی ماهانه 150 میلیاردی آموزش و پرورش از شبکه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب عایدی ماهانه 150 میلیاردی آموزش و پرورش از شبکه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید