خبرنگاران خیرین زنجانی در پویش همدلی 86 میلیون تومان کمک کردند

به گزارش عینکی متفکر، زنجان - خبرنگاران - مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین زنجانی نزدیک به 86 میلیون تومان در پویش همدلی به دانش آموزان کم برخوردار زنجانی کمک کردند که این مهم به رفع نیازهای گروه های هدف منتهی شد.

خبرنگاران خیرین زنجانی در پویش همدلی 86 میلیون تومان کمک کردند

محمد محمدی قیداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار عینکی متفکر اضافه کرد: بر این اساس هر قطعه پازل همدلی به مبلغ 10 هزار تومان از طریق خیرین خریداری و این امر با همراهی خیرین نیک اندیش محقق شد.

وی با اشاره به نحوه واریز مبالغ در این پویش اضافه کرد: خیرین با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات مورد نظر استان خود را خریداری و این مبلغ با ارائه کد رهگیری به حساب اعلامی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

این مسوول ادامه داد: یک هزارو 400 کوله پشتی پس از برگزاری پویش همدلی بین دانش آموزان کم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی توزیع شد که با همراهی نیات خیر و کمک های جمعی، بسکمک از مسائل مددجویان بهزیستی رفع می شود.

وی گفت: از سری حمایت های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان انجام گرفت، اختصاص 127 دستگاه تبلت به فرزندان امداد بگیر در مقطع اول و دوم دبیرستان است که از این تعداد 103 دستگاه توزیع شد و 24 دستگاه دیگر در حال توزیع است.

محمدی با اشاره به اینکه بهزیستی این استان با نیاز سنجی جامعه هدف از مشارکت خیرین بهره گرفته و خدمات مربوطه را ارائه می دهد، اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف، مسکن است و بهزیستی تلاش دارد باهمت خیرین این بار سقفی برای مددجویان نیازمند فاقد مسکن تهیه کند.

وی گفت: شناسایی معلولان و مددجویان جویای شغل، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از منابع موجود، پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معلولان و مددجویان، پرداخت یارانه ارتقای کارآیی معلولان به کارفرمایانی که اقدام به جذب افراد معلول می کنند، از جمله راهکارهای مناسب جهت تحقق اهداف سازمان بهزیستی است.

به گفته وی، در زمان حاضر 15 هزارو 73 نفر از افراد تحت پوشش مستمری بگیر و سایر افراد نیز از دیگر خدمات حمایتی بهزیستی بهره مند هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خیرین زنجانی در پویش همدلی 86 میلیون تومان کمک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیرین زنجانی در پویش همدلی 86 میلیون تومان کمک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید