قاتل بارسلونا در پی تکرار درخشش گذشته

به گزارش عینکی متفکر، توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ آمار فوق العاده ای در این سال ها برابر بارسلونا داشته است.

قاتل بارسلونا در پی تکرار درخشش گذشته

به گزارش گروه ورزشی عینکی متفکر، بارسلونا در سال های اخیر نتایج خوبی برابر بایرن مونیخ نگرفته و شکست های دشواری را متحمل شده است. بی تردید درخشش توماس مولر، مهاجم آلمانی باواریایی ها یکی از دلایل اصلی این نتایج بوده و او بهتر از هر بازیکن دیگری راه دروازه بارسلونا را بلد است. توماس مولر در پنج تقابل اخیر خود مقابل بارسلونا شش بار پیروز به گلزنی شده و در تاریخ لیگ قهرمانان از این حیث رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بایرن مونیخ در نیمه نهایی سال 2013 و در دو ملاقات رفت و برگشت شکست های سنگینی را به بلوگرانا تحمیل نموده و با نتایج 0-4 و 0-3 پیروز به غلبه بر این تیم شد. توماس مولر در ملاقات رفت دو بار و در مسابقه برگشت یک بار پیروز به گلزنی شده و البته در بازی اول یک پاس گل هم داد.

دو سال بعد این دو تیم دوباره در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند که توماس مولر در رجحان 0-3 بارسلونا در نوکمپ تاثیرگذار ظاهر نشد، اما در مسابقه برگشت و در جریان برد 2-3 تیمش یک بار دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد.

اما یک سال و در جریان رجحان تاریخی و 2-8 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا بود که توماس مولر باز هم عملکرد فوق العاده ای داشت و با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل، نقش مهمی در آن شب فراموش نشدنی ایفا کرد. در مجموع و با به ثمر رساندن شش گل و ارسال دو پاس گل در پنج مسابقه، توماس مولر در تاریخ لیگ قهرمانان بیش از هر تیمی پیروز به گلزنی برابر بارسلونا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قاتل بارسلونا در پی تکرار درخشش گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل بارسلونا در پی تکرار درخشش گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید