قطار ژاپن؛ بهشت عاشقان پوکمون!

به گزارش عینکی متفکر، اخیرا طی همکاری راه آهن ژاپن با شرکت سازنده باز ی های پوکمون، یکی از جالب ترین قطارهای بین شهری ساخته شده است. برای آشنایی با این قطار، همراه خبرنگاران باشید.

قطار ژاپن؛ بهشت عاشقان پوکمون!

حمل و نقل ریلی ژاپن از پیشرفته ترین سیستم های دنیا محسوب می گردد. هر از چندگاهی اخباری مبنی بر اضافه شدن اختراعات، ابداعات و دستاوردهای نو به این خطوط راه آهن شنیده می گردد. نوترین این خلاقیت ها به همکاری شرکت راه آهن این کشور با سازنده بازی های پوکمون (Pokemon) مربوط می گردد. در پی این همکاری یکی از قطارهای بین شهری ژاپن با شکل و شمایل شخصیت های کارتونی پوکمون ساخته شده است.

علاوه بر واگن های این قطار که با رنگ های زرد شخصیت های این بازی تزیین شده اند، در جای جای این قطار المان هایی از این کارتون پیدا می گردد. به طور کلی چه فضای بدنه بیرونی و چه داخل قطار با حال و هوای این کارتون ساخته شده است.

این قطار که در راستا شمالی-جنوبی قرار می گیرد، از سرویس و خدمات بسیار مطلوب و متنوعی نیز برخوردار است. از وان حمام در سرویس های بهداشتی گرفته تا سوییت های مجزا و مجهز تنها بعضی از امکانات واگن های این قطار است. برای آخرین مورد جالب است بدانید که تمامی بلیت های این قطار تا یک سال آینده، به فروش رسیده است.

منبع: کجارو / fodors.com

به "قطار ژاپن؛ بهشت عاشقان پوکمون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار ژاپن؛ بهشت عاشقان پوکمون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید