50 هزار واحد نهضت ملی مسکن در منطقه ها آزاد ساخته می گردد

به گزارش عینکی متفکر، تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دولت اجرای نهضت ملی مسکن را در منطقه ها آزاد نیز پیگیری خواهد نمود از عقد تفاهم نامه با منطقه ها آزاد برای احداث 50 هزار واحد مسکونی اطلاع داد و اظهار داشت اجرای این تفاهم نامه در زمانبندی مقرر، پیگیری می گردد.

50 هزار واحد نهضت ملی مسکن در منطقه ها آزاد ساخته می گردد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در مورد تامین اراضی در منطقه ها آزاد برای اجرای نهضت ملی مسکن، اعلام نمود: بعضی از شهرهای کشور در محدوده جغرافیایی منطقه ها آزاد واقع شده اند که گرچه احتیاج به مسکن در آنها وجود دارد اما مدیریت اراضی منطقه ها آزاد، تحت اختیار وزارت راه و شهرسازی نیست و در اختیار سازمان منطقه آزاد است. به همین منظور نیز تفاهم نامه ای با منطقه ها آزاد برای احداث 50 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به امضا رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه بعضی از ساکنان محدوده جغرافیایی منطقه ها آزاد احتیاج به تقویت در حوزه مسکن دارند، اضافه نمود: طبق آمارها بخشی از تفاهم نامه با منطقه ها آزاد در منطقه ماکوی آذربایجان غربی در حال احداث است.

محمودزاده شرح داد: شهرهای مهمی همانند آبادان، خرمشهر، کیش، قشم و ... داریم که در منطقه ها آزاد واقع هستند و ساکنان آن منطقه ها نیز توقع دارند تا دولت بخشی از طرح نهضت ملی مسکن را در آن منطقه ها اجرایی و عملیاتی کند که توقع به جایی است.

وی اظهار امیدواری کرد تا وزارت راه و شهرسازی در همکاری با دبیرخانه منطقه ها آزاد، پروژه هایی را برای افراد واجد شرایط در منطقه ها آزاد در راستای اجرای نهضت ملی مسکن برنامه ریزی و اجرایی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تفاهم نامه تامین اراضی 50 هزار واحد نهضت ملی مسکن در منطقه ها آزاد برای احداث واحدهای مسکونی، پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "50 هزار واحد نهضت ملی مسکن در منطقه ها آزاد ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 هزار واحد نهضت ملی مسکن در منطقه ها آزاد ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید