6 استان درگیر باد و باران

به گزارش عینکی متفکر، تهران (پانا) - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقت در 6 استان طی امروز اطلاع داد.

6 استان درگیر باد و باران

صادق ضیاییان در گفت وگو با پانا با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر منطقه ها کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است، اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نوار شمالی کشور در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بعضی از منطقه ها استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل وزش باد شدید موقتی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می گردد.

به گفته وی، فردا هم در بعضی منطقه ها مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده انتظار می رود بعلاوه از فردا تا چهارشنبه (28 تا 31 شهریور) در ارتفاعات استان های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد مورد انتظار است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید نمود: امروز (27 شهریور) در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا چهارشنبه (28 تا 31 شهریور) در ارتفاعات استان های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده، وقوع رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد. طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (30 و 31 شهریور) بارش پراکنده برای نوار شمالی کشور پیش بینی می گردد بعلاوه دریای خزر طی دو روز آینده مواج خواهد بود.

وی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (28 شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (29 شهریور) هم صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان گفت: طی امروز و فردا (27 و 28 شهریور) اهواز با بالاترین دمای 45 و 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با بیشینه دمای 20 و 25 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان های کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "6 استان درگیر باد و باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 استان درگیر باد و باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید