دوچرخه سواری

8 جزیره زیبای ترکیه که باید در سفرتان به آنها سر بزنید

اگر در پی مقصدی آرام، خاطره انگیز و زیبا برای گذراندن تعطیلات خود هستید، جزایر ترکیه از برترین مقاصد برای سفر محسوب می شوند.

22 فروردین 1401

جاده، جنگل، دوچرخه

هیجان، ارتفاع و یک طبیعت پر از رنگ و هوای تازه و خنک فقط بخشی از لذت هایی است که در برنامه یک روزه دوچرخه سواری در منطقه سوادکوه نصیبتان خواهد شد، آن هم وقتی که سوار بر دوچرخه مشغول رکاب زنی هستید. باید رکاب زنی را از آلاشت آغاز کنید، شهری که تقریباً...

8 آذر 1400

شهر بندری و زیبای مارسی در کنار دریای مدیترانه

مارسی شهر بی همتایی در کنار دریای مدیترانه است که در آن ترکیبی شگفت انگیز از فرهنگ فرانسه و آفریقا، سبک زندگی های سنتی و زندگی شهری مدرن را در کنار هم می توان مشاهده کرد.

10 خرداد 1400

برای سلامتی کلیه ها دوچرخه سواری کنید

خبرگزاری خبرنگاران- محققان دریافتند، سلامت قلب بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را می توان با دوچرخه سواری متوسط بهبود بخشید.

18 اردیبهشت 1400

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان راه اندازی شد

خبرنگاران/کرمان شهرداری کرمان اظهار کرد: شهرداری کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است.

14 آذر 1399

مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار

زندگی در شهر بروسار مزایای زیادی دارد. از جمله آن ها می توان به وجود شغل هایی با درآمد بالا، نرخ پایین بیکاری، مسکن ارزان قیمت و تنوع فرهنگی بالا اشاره نمود.

22 شهریور 1399

از تراژدی فوتبال تا افتخارآفرینی زنان تیرانداز ایران در 98

ورزش زنان ایران در سال 1398 شاهد اتفاقات تلخ و شیرنی بود که از جمله آن می توان به حذف تیم های ملی فوتبال بانوان از مسابقات بین المللی و کسب چهار سهمیه المپیک در تیراندازی اشاره نمود.

27 اردیبهشت 1399

تاریخ سازی کیانی و درخشش سانداکاران

تیم ملی ووشو که یکی از امیدهای مدال آوری کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بود، با درخشش ملی پوشانش توانست وعده های رئیس فدراسیون را برآورده کرده و در بخش بانوان نیز تاریخ سازی کند.

6 بهمن 1398

آشنایی با تیم جدید مدافع ملی پوش فوتبال کشورمان

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی سه ساله به عضویت قهرمان فصل گذشته لیگ بلژیک درآمد.

30 مرداد 1398

سفر به استان اصفهان

مهسا پاکروان - خبرنگار: مناره های فیروزه ای که سر به آسمان گذاشته اند، بزرگ ترین نشانه شهر اصفهان هستند. شهری با صدها سال قدمت و در راستا راه ابریشم که باعث می شود سالانه بیش از 20 میلیون مسافر در آن تردد کنند.

10 تیر 1398