معرفی چند گوشی مالی با دوربین عالی که می توان از دیجی کالا قسطی خرید

به گزارش عینکی متفکر، داشتن گوشی هایی با دوربین باکیفیت باعث شده تولیدکنندگان مختلف گوشی موبایل، گوشی های هوشمند مالی ای را روانه بازار نموده اند که دوربین های قابل توجهی دارند و تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربران می گذارند. این روزها می توانید گوشی های مالی ای را پیدا کنید که حالت شب بسیار با کیفیتی دارند و حتی می توانید دوربین های سه گانه با لنزهای مختلف داشته باشید.

معرفی چند گوشی مالی با دوربین عالی که می توان از دیجی کالا قسطی خرید

در ادامه چند مدل از گوشی های مالی موجود در بازار را که دوربین هایی با عملکرد فراتر از انتظار در اختیار کاربران می گذراند آنالیز می کنیم.

1- iPhone SE(2020)

بدنه آیفون 8 + پردازنده آیفون 11 = آیفون SE

مشخصات:

دوربین های عقب: 12 مگاپیکسل، 28 میلی متری با f1.8

دوربین جلو: 7 مگاپیکسل

تثبیت نماینده نوری تصویر(OIS): بله

وزن: 148 گرم

حافظه داخلی: 64 تا 256 گیگابایت

نقاط قوت:

+ تصویربرداری عالی باکیفیت 4K

+ عکاسی بسیار خوب در نور کافی

نقاط ضعف:

- زوم ندارد

- تشخیص چهره ندارد

آیفون SE یک گزینه عالی است. این گوشی 399 دلاری دوربین و بدنه آیفون 8 را به کاربر عرضه نموده و پردازنده آیفون 11 را هم در خود دارد. مجموعه این مشخصات از SE گوشی ای ساخته که ارزشی بیش از قیمت پرداختی دارد.

صفحه نمایش SE مقدار کوچک تر از 4.7 اینچ دارد و کیفیت صفحه آن 720P است. نرخ رفرش این گوشی هم چندان بالا نیست اما همین مسائل باعث شده است باتری این گوشی به سادگی تمام نمی گردد. آیفون SE در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است و IP67 دارد. این گوشی را می توانید به یاری شارژر بی سیم شارژ کنید. در ضمنً آیفون SE به تثبیت نماینده نوری تصویر برای تصویربرداری باکیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه مجهز است. هرچند SE را نمی توان یک گوشی مقرون به صرفه قیمت دانست اما مجموعه امکاناتی که در اختیار کاربر می گذارد یک پیشنهاد عالی است. برای تهیه iphone SE 2020 می توانید از خرید گوشی آیفون قسطی با استفاده از وام دیجی پی بهره ببرید.

2- Google Pixel 4a

اگر نگاهی به مشخصات و قیمت این گوشی بیندازید به سادگی می توان فهمید google pixel 4a یک پیشنهاد قابل توجه از نظر مالی است.

مشخصات:

دوربین های عقب: 12.2 مگاپیکسل با f1.7

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل

تثبیت نماینده نوری تصویر(OIS): بله

وزن: 143 گرم

حافظه داخلی: 128 گیگابایت

نقاط قوت:

+ قیمت به صرفه

+ دوربین عالی

نقاط ضعف:

- باتری می تواند عملکرد بهتری داشته باشد

Google pixel 4a را می توان یک تلفن عالی دانست که قیمت و امکانات آن همخوانی بسیار خوبی باهم دارند. اگرچه شاید این گوشی کمی تحت تأثیر برادر بزرگ خود یعنی googlw pixel 4a 5G که به تازگی منتشر شده قرار گرفته باشد اما این گوشی با قیمت 350 دلاری تقریباً 150 دلار از نسخه 5G مقرون به صرفه تر است و امکانات قابل توجهی را هم در اختیار کاربران می گذارد.

Google pixel 4a یک دوربین عقب عالی با سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس اتوماتیک و تثبیت نماینده نوری تصویر دارد. با این گوشی می توانید تصویربرداری 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام دهید و فیلم برداری با سرعت 120 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080p هم در دسترس است. دوربین جلویی این دوربین نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت است.

Google pixel 4a به چیپ ست اسنپ دراگون 730G مجهز شده است و یک باتری 3140 آمپری دارد که می تواند نیازهای کاربر را پوشش دهد. رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی سایر امکاناتی است که این گوشی در اختیار کاربر می گذارد. باید این را بدانید که جایی برای اضافه کردن کارت حافظه به این گوشی وجود ندارد.

3- Motorola Moto G8 Power

یک گزینه عالی برای آن هایی که دنبال یک گوشی مالی هستند

مشخصات:

· دوربین های عقب: لنز واید 16 مگاپیکسلی با f1.7، لنز زوم 2x هشت مگاپیکسلی با f2.2، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با f2.2، لنز عمق دو مگاپیکسلی

· دوربین جلو: 16 مگاپیکسل

· تثبیت نماینده نوری تصویر (OIS): خیر

· وزن: 197 گرم

· حافظه داخلی: 64 گیگابایت

نقاط قوت:

+ باتری بادوام بالا

نقاط ضعف:

- حالت شب اختصاصی ندارد

گوشی های سری Moto G گوشی های مالی ای هستند که می توان آن هارا به افراد زیادی توصیه کرد. این گوشی ها از فناوری های قدیمی و سطح پایین استفاده نمی نمایند و نرم افزار آن ها هم زیبایی خاص خودش را دارد. برخلاف بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه قیمت آپدیت های منظمی پس از عرضه گوشی در بازار دارند. انتخاب ما در اینجا Moto G8 Power است این گوشی که با قیمت بین 140 تا 185 دلار قابل خریداری است باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری دارد. دوربین های این گوشی هم همه کاره هستند. تعداد کمی از گوشی های مقرون به صرفه قیمت را می توانید پیدا کنید که لنزهای باکیفیت زیادی داشته باشند اما Moto G8 Power می تواند عکس هایی با جزئیات بسیار زیاد به کاربر ارائه کند. صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت 1080p و پردازنده مرکزی snapdragon665 سایر مشخصات این گوشی هستند.

هرچند Moto G8 Power دوربین با کیفیتی دارد اما حالت شب اختصاصی Moto G8 Plus را ندارد. اگر کیفیت تصویر در شب برای شما ارزش بیشتری از زوم دوبرابری و باتری قدرتمند دارد می توانید به سراغ Moto G8 Plus بروید.

4- Redmi note 9

دوربین 48 مگاپیکسلی و امکانات قابل توجه با قیمت پایین

مشخصات:

  • دوربین های عقب: لنز میدان دید باز 48 مگاپیکسلی با f1.8، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با f2.2، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با f2.4، لنز عمق 2 مگاپیکسل
  • دوربین جلو: 13 مگاپیکسل
  • تثبیت نماینده نوری تصویر: خیر
  • وزن: 199 گرم
  • حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت

نقاط قوت

+ عکس شب خوب

+ عمر باتری طولانی

نقاط ضعف

- فیلم برداری 4k ندارد.

تلفن های مالی شیائومی به خاطر ویژگی های خاصی که در اختیار مخاطب می گذارند شناخته شده هستند. redmi note 9 یک گوشی عرضه شده در سال 2020 است که در برابر آب مقاوم است و مانند بسیاری از گوشی های گران قیمت تر به IR Blaster مجهز است. این مشخصه باعث می گردد این گوشی می تواند برای تلویزیون و دستگاه های مختلف به عنوان کنترل عمل کند.

حالت شب دوربین این گوشی بسیار قابل توجه است و می توانیم آن را برترین دوربین حالت شب بین گوشی های مالی بدانیم. تنها نقطه ضعف دوربین این گوشی این است که قابلیت فیلم برداری 4k ندارد و تنها می توانید با سرعت 30 فریم بر ثانیه و با کیفیت 1080p فیلم برداری کنید. باتری بزرگ 5020 میلی آمپری redmi note 9 نیز مزیت بسیار بزرگی به شمار میرود. در ضمنً این گوشی به جای snapdragon665 به چیپ ست media Tek G85 مجهز شده است.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی

به "معرفی چند گوشی مالی با دوربین عالی که می توان از دیجی کالا قسطی خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند گوشی مالی با دوربین عالی که می توان از دیجی کالا قسطی خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید