موبایل، تبلت و گجت ها

افشای مشخصات گوشی آینده اپو K10

گوشی Oppo K10 با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی در وبسایت صدور گواهینامه 3C معرفی شده است.

10 اردیبهشت 1401

نکاتی ضروری که قبل سفر با قطار باید بدانید!

برای بسیاری از ما، سفر با قطار می تواند به یک تجربه ناب تبدیل گردد. همواره امنیت و اطمینانی که از سفر با قطار داریم بیشتر از سفر با اتوبوس و یا هواپیما در فکر ما حک شده است. اگر قصد سفر در تعطیلات با قطار را دارید می دانید که پیدا کردن و رزرو آنلاین بلیط...

8 اسفند 1400

گلکسی تب S8 شاید بدون شارژر عرضه گردد

این طور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد سیاستی را که سال گذشته در عرضه گوشی هایش در پیش گرفت این بار برای تبلت های سری گلکسی تب S8 هم تکرار و آن ها را بدون شارژر درون جعبه راهی بازار کند.

2 اسفند 1400

مشکل داغ کردن گوشی های اندرویدی پرچم دار سال 2022 ممکن است جدی باشد

شاید این مسأله خیلی نو نباشد اما باید بدانید تراشه های به کار رفته در پرچم داران اندرویدی سال 2022 با مشکل داغ شدن روبرو شده اند.

20 بهمن 1400

اپل اولین شرکت 3 تریلیون دلاری دنیا شد

اپل ساعاتی قبل به اولین شرکت سهامی عام دنیا با ارزش 3 تریلیون دلار تبدیل شد. برای اینکه اهمیت این رقم را درک کنید، باید بگوییم که اگر ارزش شرکت های دیزنی، نتفلیکس، کوکاکولا، مک دونالد، AT&T، بویینگ، IBM و فورد را جمع بزنیم، باز هم به پای ارزش شرکت اپل نمی...

17 بهمن 1400

جشنواره نورپردازی، لندن را غرق در نورهای رنگارنگ کرد

هفته گذشته، لومیر لندن (Lumiere London - بزرگ ترین جشنواره نورپردازی در لندن) در مرکز انگلستان شروع شد و بیش از 30 مکان مختلف و معروف این شهر را غرق نورهای رنگارنگ کرد که جلوه ای متفاوت به این منظره ها گردشگری لندن داد. هنرمندان محلی و بین المللی وارد لندن شدند...

29 دی 1400

چگونه تنظیمات Accessibility آیفون را برای اپ های مختلف شخصی کنیم؟

یکی از ویژگی های نرم افزاری که اپل همیشه در مورد آن جدی بوده، دسترسی یا همان Accessibility است. دستگاه های اپل طیف وسیعی از ویژگی های دسترسی را دارند تا اطمینان حاصل شود که همه افراد با مهارت ها و توانایی های متفاوت، می توانند از آن ها استفاده کنند.

26 دی 1400

معرفی چند گوشی مالی با دوربین عالی که می توان از دیجی کالا قسطی خرید

داشتن گوشی هایی با دوربین باکیفیت باعث شده تولیدکنندگان مختلف گوشی موبایل، گوشی های هوشمند مالی ای را روانه بازار نموده اند که دوربین های قابل توجهی دارند و تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربران می گذارند. این روزها می توانید گوشی های مالی ای را پیدا...

22 دی 1400

برای خرید تلفن اداری چقدر هزینه کنیم؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع تلفن اداری در بازار پرداخته ایم.

19 دی 1400

ارزان ترین گوشی های زیر 4 میلیون تومان

پیش از اینکه سامسونگ دست به تولید تلفن های هوشمند بزند، یک شرکت خوشه ای صنعتی بود که در زمینه های مختلفی همچون ساخت کشتی های محموله، تانک ها، تلویزیون و ماشین شستشو فعالیت می کرد.

16 دی 1400

راهنمای انتخاب بهترین سرور مجازی بورس

اگر بتازگی وارد عرصه بازارهای بورس داخل کشور شده اید و در پی تهیه یک سرویس پرسرعت و مناسب برای استفاده سرخطی در بورس هستید و یا اینکه تجربه تلخی از تهیه سرورهای بی کیفیت برای بورس بوده اید امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های انتخاب یک سرور...

8 آذر 1400

جاده، جنگل، دوچرخه

هیجان، ارتفاع و یک طبیعت پر از رنگ و هوای تازه و خنک فقط بخشی از لذت هایی است که در برنامه یک روزه دوچرخه سواری در منطقه سوادکوه نصیبتان خواهد شد، آن هم وقتی که سوار بر دوچرخه مشغول رکاب زنی هستید. باید رکاب زنی را از آلاشت آغاز کنید، شهری که تقریباً...

8 آذر 1400

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون 8 مهر 1400

خبرنگاران- فرایند افزایش قیمت موبایل امروز پنجشنبه هشتم مهر ادامه پیدا کرد و حالا تمامی مدل های پرفروش، نسبت به هفته های گذشته گران شده اند.

17 مهر 1400

گورستان گوگل ، چرا گوگل محصولات خود را می کشد؟

خبرنگاران: گوگل سابقه طولانی و تاریکی در کشتن پروژه های خود دارد؛ اینباکس، گوگل ریدر، هنگ اوتس، گوگل پلاس. چرا گوگل نسبت به محصولات خود اینچنین بی رحم است و آیا آهِ کاربران داغدیده روزی دامن گوگل را خواهد گرفت؟

1 مهر 1400

شناسایی دو عضو طالبان با هویت انگلیسی ، تروریست ها در راه افغانستان

یک مقام ارشد دستگاه اطلاعاتی انگلیس از شناسایی دستکم دو عضو طالبان خبر داد که شهروند انگلیس بوده و با لهجه لندنی سخن می گویند.

26 مرداد 1400

هواوی احتمالا تراشه های اختصاصی خود را از سال آینده در شهر ووهان فراوری می نماید

هواوی در نظر دارد در راستای کاهش وابستگی به قطعات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری آمریکا از سال 2022 در شهر ووهان چین به فراوری تراشه های اختصاصی خود بپردازد.

20 مرداد 1400

جنجال تازه درباره اظهارات سدات پکر؛ رسانه های ترکیه، پول مافیا و وابستگی به قدرت

باج خواهی 10 میلیون یوریویی یک گوینده و مدیر رسانه مشهور ترکیه و وام 750 میلیون دلاری یک مدیر رسانه دیگر، توجه محافل سیاسی و فضای مجازی را به سوی خود جلب نموده است.

15 تیر 1400

ترفندهای مخفی واتساپ که کاربران از آن بی خبرند!

تهران (پانا) - برخی قابلیت های مهم در واتساپ وجود دارد که کاربران آن ها را نمی دانند، اما در حین استفاده از این برنامه به این ویژگی ها احتیاج دارند.

7 خرداد 1400

خبرنگاران خیرین زنجانی در پویش همدلی 86 میلیون تومان کمک کردند

زنجان - خبرنگاران - مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین زنجانی نزدیک به 86 میلیون تومان در پویش همدلی به دانش آموزان کم برخوردار زنجانی کمک کردند که این مهم به رفع نیازهای گروه های هدف منتهی شد.

7 فروردین 1400

مزایای هوشمندسازی سامانه 137، ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد

مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به هوشمندسازی سامانه 137 گفت: شهروندان می توانند معضلات شهری را از طریق ارسال عکس، فیلم و موقعیت مکانی به شهرداری گزارش کنند.

27 اسفند 1399
تعداد: (63)