معماری و عمران

زیباترین کاشی کاری های دنیا را در این مکان ها به دیدن بنشینید

کاشی کاری هنری است که شاید زیباترین جلوه آن در ایران باشد؛ ولی در سراسر دنیا نیز در اماکن مذهبی نمونه های زیبایی از آن دیده می گردد.

25 فروردین 1401

8 جزیره زیبای ترکیه که باید در سفرتان به آنها سر بزنید

اگر در پی مقصدی آرام، خاطره انگیز و زیبا برای گذراندن تعطیلات خود هستید، جزایر ترکیه از برترین مقاصد برای سفر محسوب می شوند.

22 فروردین 1401

سخت ترین بازی های سال 2021؛ به دسته خود رحم کنید!

سال 2021 را نمی توان سال بازی های سخت دانست. با این حال برای افرادی که علاقه مند به این سبک بازی هستند، نمونه هایی عرضه شد که آن ها ناامید نشوند. حال در این متن ما قصد داریم تا به تعدادی از بازی های سخت که کنترلر شما را در خطر شکستن قرار می دهند، اشاره کنیم.

18 فروردین 1401

پالما؛ یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا در پاییز و زمستان

پالما، مهم ترین شهر و مرکز جزایر بالئارس (Balearic Islands)، در اسپانیا است که حتی در فصل پاییز و زمستان می تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیا باشد.

28 بهمن 1400

جاده، جنگل، دوچرخه

هیجان، ارتفاع و یک طبیعت پر از رنگ و هوای تازه و خنک فقط بخشی از لذت هایی است که در برنامه یک روزه دوچرخه سواری در منطقه سوادکوه نصیبتان خواهد شد، آن هم وقتی که سوار بر دوچرخه مشغول رکاب زنی هستید. باید رکاب زنی را از آلاشت آغاز کنید، شهری که تقریباً...

8 آذر 1400

نیکزاد: وام مسکن روستایی 200 میلیون تومان می گردد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ارائه پیشنهاد افزایش وام مسکن روستای به 200 میلیون تومان اطلاع داد و گفت: سال 1410 جشن اتمام مقاوم سازی واحد های مسکن روستایی را برگزار می کنیم.

8 آبان 1400

امکان بهره برداری از 7 ایستگاه نو مترو در نیمه دوم سال جاری

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در صورت تامین به موقع منابع اقتصادی، طی 6 ماهه دوم سال 1400 امکان بهره برداری از 7 ایستگاه تازه در خطوط 6 و 7 به همراه 9 کیلومتر راستا، یک پست برق و فاز نخست پایانه زیرزمینی اکباتان وجود خواهد داشت.

2 آبان 1400

شروع اقدامات برای حل مشکل زمین تمرین استقلال، کمپ مرحوم حجازی از فردا ترمیم می گردد

باشگاه استقلال، اقدامات خود را برای ترمیم زمین کمپ مرحوم حجازی و حل مشکل زمین تمرین آبی پوشان شروع کرد.

30 مهر 1400

اولین پیام مدیرعامل استقلال؛ تیمی قدرتمند و ثروتمند می سازیم

مصطفی آجورلو مدیرعامل نو باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به مواردی اشاره کرد که در زیر می خوانید:

11 مهر 1400

نقدهای فیلم کندی من، نوآوری این اثر ترسناک قابل ستایش است

فیلم ترسناک کندی من، به کارگردانی نیا داکوستا و تهیه کنندگی جردن پیل و وین روزنفلد ساخته شده است. این فیلم نو، دنباله مستقیم فیلم اصلی است، زیرا آنتونی مک کوی بالغ، حالا به خانه کودکی خود در کابرینی گرین باز می شود که زمانی فقط یک طرح مسکونی در شیکاگو...

9 شهریور 1400

جوخه انتحار چگونه دنیای تازه DC را به تصویر می کشد؟

جوخه انتحار جیمز گان به نوعی نمایانگر دوران نو دنیای پیشرفته DC است. برادران وارنر در تلاش برای بازسازی داستان 5 قسمتی زک اسنایدر، به طور کامل برنامه های قبلی خود را کنار گذاشتند و در چند سال گذشته سعی کردند جهت نوی برای دنیای DC طراحی کنند و جیمز گان بخش...

7 شهریور 1400

ثبت20 محصول دانش بنیان ایرانی در کنیا، ارزآوری 100هزار دلاری با صادرات کالای دانش بنیان به شرق آفریقا

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در کنیا زمینه ساز صادرات 100 هزار دلاری محصولات ایران ساخت به شرق آفریقا شد.

20 مرداد 1400

جمع آوری اطلاعات کاربران آلمانی واتس اپ متوقف شد

فیس بوک در واکنش به هشدار یک رگولاتور آلمانی درباره غیرقانونی بودن شیوه اخیرش برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران، دستور داد واتس اپ گردآوری اطلاعات آلمانی ها را متوقف کند.

5 تیر 1400

شهر بندری و زیبای مارسی در کنار دریای مدیترانه

مارسی شهر بی همتایی در کنار دریای مدیترانه است که در آن ترکیبی شگفت انگیز از فرهنگ فرانسه و آفریقا، سبک زندگی های سنتی و زندگی شهری مدرن را در کنار هم می توان مشاهده کرد.

10 خرداد 1400

وسواس بهروز افخمی در ساخت آثارش

روزنامه شهروند/ در حالی که در تمام چهارده- پانزده ماه اخیر بهروز افخمی مشغول ساخت سریال رعدوبرق بوده، بعد از نمایش تنها یک قسمت از این سریال پخش آن متوقف شد.

6 خرداد 1400

پویش ملی آجرهای مهربانی با هدف مشارکت در ساخت مدرسه در ماه رمضان شروع شد

تهران (پانا) - پویش ملی آجرهای مهربانی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در ماه مهربانی خدا شروع شد.

15 اردیبهشت 1400

خبرنگاران لغو سفر رئیس مجلس پاکستان به افغانستان قبل از ورود به کابل

اسلام آباد - خبرنگاران - سفر رئیس مجلس ملی پاکستان به افغانستان تنها لحظاتی قبل از فرود هواپیمای حامل هیات آن کشور در کابل به دلیل نگرانی های امنیتی لغو شد.

5 اردیبهشت 1400

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: بهره برداری بهینه از مترو با شرایط فعلی ممکن نیست

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بخواهیم به بهره وری کامل در مترو دست یابیم باید در خط یک و دو مترو سر فاصله حرکت قطار ها به 2 دقیقه کاهش یابد.

17 فروردین 1400

کلانشهرها از آستانه تحمل طبیعت عبور نموده اند

تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در کلانشهرها از آستانه تحمل طبیعت عبور نموده ایم، تاکید نمود برای پیشبرد شهرهای پاک در کل کشور نیازمند 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط دولت طی پنج سال هستیم....

8 فروردین 1400

خبرنگاران درباره نورعلی برومند

تهران- خبرنگاران- نورعلی برومند استاد موسیقی و نوازنده چیره دست انواع سازهای سنّتی ایرانی به شمار می رفت که نقش بسزایی در تکامل و انتقال موسیقی به نسل های بعد از خود داشت. وی در حفظ و اشاعه ردیف موسیقی سنتی کوشش های ارزنده ای کرد به گونه ای که بسیاری...

3 اسفند 1399
تعداد: (34)