استارتاپ

آنالیز فرصت های تحول دیجیتال برای استارتاپ ها

به گزارش بازرگانیخبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این پنل تخصصی، با عنوان تحول دیجیتال و فرصت های آن برای استارتاپ ها با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، از جمله معاون استراتژی گروه اسنپ، دیروز شنبه 21 اسفند 1400، از ساعت 16 تا 18، در مرکز نوآوری...

16 اردیبهشت 1401

گورستان گوگل ، چرا گوگل محصولات خود را می کشد؟

خبرنگاران: گوگل سابقه طولانی و تاریکی در کشتن پروژه های خود دارد؛ اینباکس، گوگل ریدر، هنگ اوتس، گوگل پلاس. چرا گوگل نسبت به محصولات خود اینچنین بی رحم است و آیا آهِ کاربران داغدیده روزی دامن گوگل را خواهد گرفت؟

1 مهر 1400

ثبت20 محصول دانش بنیان ایرانی در کنیا، ارزآوری 100هزار دلاری با صادرات کالای دانش بنیان به شرق آفریقا

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در کنیا زمینه ساز صادرات 100 هزار دلاری محصولات ایران ساخت به شرق آفریقا شد.

20 مرداد 1400

چرا از مایکروسافت خداحافظی کردم

شرکت های عظیم و مشهور بسیاری وجود دارند که هر کسی در جهان آرزو دارد کار کردن در آن ها را تجربه کند و بخشی از مجموعه های کاری قدرتمند و تاثیرگذاری مانند گوگل، اپل، آمازون، توییتر، مایکروسافت، سامسونگ یا تسلا باشند. با این همه ما شاهد این هستیم که هر ساله...

21 خرداد 1400

در حکمرانی فضای مجازی عقب هستیم، مرز فضای سایبری ما مشخص نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجاه و هفتمین جلسه از سلسله نشست های نقد و اندیشه با موضوع حکمرانی در فضای مجازی با حضور مهدی فسنقری، معاون پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رضا عزمی دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر...

6 آذر 1399

فراوری و صادرات مسئله اول کشور است

رئیس اتاق قم گفت: دستورالعمل جدید بانک مرکزی در مورد نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات نشان می دهد مصوبات رسمی و عملکرد غیررسمی متولیان بخش صادرات اعم از بانک و تصمیم گیران دیگر بخش های دولتی موجب بروز مشکلاتی برای فعالان حوزه صادرات و واردات شده درحالی...

23 آبان 1399

زنان،مدیران پیروز تر و کاراتری هستند، اشتغال 60 درصدی بانوان در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت طراحی نقشه راهی منسجم از سوی وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی برای کاهش خطرات تهدیدکننده سلامت بانوان، دختران و مادارن ایرانی تاکید نمود.

31 اردیبهشت 1399

دانشگاه امیر کبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک را مهر 99 برگزار می کند

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر ماه سال 99 برگزار خواهد شد.

1 آذر 1398

یادگیری ماشینی در میان زباله ها!

یک استارتاپ انگلیسی، یک مدل رایانه ای مبتنی بر یادگیری ماشینی ابداع کرده تا روش های مدیریت پسماند و تفکیک زباله را بهبود ببخشد.

17 آبان 1398

فعالیت استارت آپ ها، به تبلیغات و بازاریابی گردشگری یاری می نماید

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اهمیت فعالیت استارت آپ ها گفت: فعالیت جوان ها و استارت آپ ها در حوزه گردشگری می تواند به تبلیغات، بازاریابی، معرفی و اطلاع رسانی این حوزه یاری کند.

13 مهر 1398

بسته های خود را با دوچرخه هوش مصنوعی تحویل بگیرید

یک شرکت استارت آپ، ربات مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته که در نوع خود جدیدترین شکل ربات برای تحویل کالا است.

31 مرداد 1398

وحدت: نیاز مالی نباید مانع فعالیت های دانش بنیان شود

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق برای حمایت از شرکت های دانش بنیان هیچگونه محدودیت مالی ندارد چرا که نباید مسائل مالی باعث توقف فعالیت شرکت ها شود.

23 مرداد 1398

صالحی: حضور غیرقابل انکار شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشور

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اطمینان داریم با روند رو به رشد حمایت های مسئولان و معاونت علمی، شرکت های دانش بنیان در آینده نزدیک عضو غیرقابل انکار در اقتصاد کشور خواهند بود.

16 مرداد 1398