رومینگ بین اپراتورهای تلفن همراه در 25 روستای استان سمنان برقرار است

به گزارش عینکی متفکر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: رومینگ بین اپراتوری تلفن همراه کشور در 25 روستای استان برقرار و فعال است و قابلیت جابه جایی دارد.

رومینگ بین اپراتورهای تلفن همراه در 25 روستای استان سمنان برقرار است

سید یاسرحسن پور روز پنجشنبه به رسانه ها اضافه نمود: رومینگ بین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در روستاهای دارای پوشش حداقل یک اپراتور، برقرار است و اهالی می توانند از خدمات اپراتور دیگر نیزبه صورت همزمان برخوردار شوند.

وی اضافه نمود: سنجش شرایط ارتباطی استان سمنان با همکاری سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی هر سه ماه انجام می گردد و به همین منظور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آمادگی کامل دارد در مناطق و روستاهای اعلامی از سوی فرمانداران برای پایش میدانی و سنجش شرایط ارتباطی حضور موثر داشته باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تاکید بر توجه ویژه وزارت ارتباطات بر ایجاد عدالت اجتماعی در قالب عدالت ارتباطی گفت: برای تحقق عدالت ارتباطی و به منظور کاهش شکاف دیجیتالی با ایجاد دسترسی برابر برای تمام روستاییان نقاط مختلف استان، مجموعه ارتباطات استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

360 هزار و 310 مشترک تلفن ثابت و 120 سامانه پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از 95 دفتر خدمات ارتباطی در مناطق روستایی ارائه خدمات می نمایند و اکنون یک میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد که این آمار نشاندهنده توسعه و تقویت زیرساخت ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان سمنان است. ،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "رومینگ بین اپراتورهای تلفن همراه در 25 روستای استان سمنان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومینگ بین اپراتورهای تلفن همراه در 25 روستای استان سمنان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید